Rozstrzyganie reklamacji

Firma Housefly Arkadiusz Perłowski z siedzibą w Głogowie przy ul. Długiej 44, świadczy usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami przy zachowaniu najwyższej ich jakości. Głównym celem postępowania reklamacyjnego jest znalezienie satysfakcjonującego rozwiązania dla Klienta Housefly Nieruchomości.

Zakres spraw podlegających postępowaniu reklamacyjnemu.

Postępowanie reklamacyjne wszczynane jest w przypadku zgłoszenia przez Klienta skargi lub reklamacji (dalej: „Reklamacja”) dotyczącej niewykonania lub nienależytego wykonania na jego rzecz usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. 

Składanie reklamacji.

Reklamacja może być́ zgłoszona w formie: 

  • pisemnej poprzez dostarczenie jej do odpowiedniego oddziału franczyzowego 

  • elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres email oddziału franczyzowego

Reklamacje zgłoszone w innej formie niż opisane powyżej nie będą rozpatrywane. Reklamację może złożyć́ jedynie Klient firmy Housefly Nieruchomości, czyli osoba lub jednostka organizacyjna, która zawarła z z firmą Housefly Nieruchomości, umowę (w formie pisemnej) o świadczenie usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

– dane Klienta składającego reklamację ( imię i nazwisko / adres zamieszkania w przypadku osoby fizycznej, w przypadku firmy nazwę i adres siedziby Klienta ) 

– dane biura Housefly Nieruchomości, z którym Klient posiada umowę o świadczenie usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz imię i nazwisko agenta realizującego tę umowę

– skan umowy pośrednictwa – opis zdarzenia, w związku z którym zgłaszana jest reklamacja, w tym: 

a) datę zdarzenia i jego przebieg,


b) wskazanie czynności, której dotyczy reklamacja oraz nieprawidłowości, która jest przyczyną jej zgłoszenia,

c) treść żądania

d) uzasadnienie żądania

Reklamacje nie zawierające elementów wymienionych powyżej, a w szczególności danych Klienta składającego reklamację, nie będą rozpatrywane.

Organizacja systemu rozpatrywania reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są przez firmę Housefly Nieruchomości. Klient w każdym przypadku złożenia reklamacji spełniającej warunki opisane w pkt.2 tego dokumentu, otrzymuje drogą elektroniczną lub pisemną potwierdzenie przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 30 dni od dnia jej złożenia. Klient otrzymuje odpowiedź na złożoną reklamację drogą elektroniczną lub drogą pocztową. 

Jako firma przyjazna Klientom zapewniamy indywidualne i wyrozumiałe podejście do rozwiązywania wszelakich sporów.